Speelgoed Auto Op Afstand Bestuurbaar | Radiografische Bestuurbare Race Car  In Het... | bol.com

Het blijkt dat de regelgeving voor op afstand bestuurbare speelgoedvliegtuigen al jaren niet is veranderd. Volgens de Federal Aviation Administration zijn op afstand bestuurbare vliegtuigen geen gereguleerde categorie vliegtuigen. Daarom zijn er geen beperkingen of strikte regels voor RC-vliegtuigen waarmee u kunt vliegen.

Het eerste om op te merken is dat dit speelgoed niet voor kinderen is. Hoewel de term "speelgoedvliegtuig" klinkt alsof het kinderspeelgoed is, is het tegenovergestelde waar. Op afstand bestuurbaar speelgoed is geschikt speelgoed voor volwassenen. Bovendien wordt dit speelgoed gereguleerd door de Federal Aviation Administration, wat betekent dat een eigenaar er zeker van kan zijn dat de kinderen die dit speelgoed gebruiken, geen schade zullen oplopen.

Het volgende dat u moet overwegen, is dat dit speelgoed buitenshuis kan worden gebruikt. In feite zullen de propellers (de uitlaat van het voertuig) de brandstof afblazen, wat een einde betekent aan al het vliegen dat je hebt. De propellers kunnen ook brandgevaarlijk zijn als ze niet 100% beschermd worden gehouden.

De propeller zal na verloop van tijd de neiging hebben om te verslechteren. Door het gebruik van verf kan de propeller erg loodachtig worden. Daarom wordt verf niet aanbevolen. Het andere waar u rekening mee moet houden, is de gebruiksfrequentie. De beste propellers voor RC-vliegtuigen worden speciaal voor de liefhebbers gemaakt.

Het onderhoud van de radiografisch bestuurbare vliegtuigen zal veel eenvoudiger zijn dan dat van een normaal vliegtuig. Dit komt omdat het onderhoud niet door de luchtvaartmaatschappij wordt geregeld. Zo heeft een eigenaar van een speelgoedvliegtuig de vrijheid om het te gebruiken waar hij maar wil. Radiografisch bestuurbare vliegtuigen zijn zeer veeleisend, omdat ze afhankelijk zijn van de kracht die ze produceren om te kunnen vliegen.

De propellers vormen het hart van het vliegtuig. Het belangrijkste onderdeel van het vliegtuig is de prop en dit is wat het verschil maakt tussen een ballon en een vliegtuig. De prop bestaat eigenlijk om stabiliteit te bieden aan het vliegtuig. Het belangrijkste voordeel van de prop is zijn vermogen om veel impact te weerstaan. De prop is sterk genoeg om tegen een stootje te kunnen en zal blijven drijven, zolang je er maar goed voor zorgt.

Het tweede belangrijke onderdeel van het vliegtuig zijn de uitrusting of vliegtuigen. Dit is waar de magie ligt. De versnellingsbak is een groot deel van het vliegtuig, en het vermogen kan variëren van 100 tot 1000 pk. De propeller zal het voedsel van het vliegtuig koken, waardoor het opnieuw zal opwarmen om de efficiëntie te verhogen. Hoewel vliegtuigen groot en zwaar zijn, maken ze ook veel lawaai.

Het derde belangrijke onderdeel van het vliegtuig is de motor. Hierin verschillen de vliegtuigen van elkaar. De twee stuwkrachtmotoren zijn de gas- en dieselmotoren. De gasmotor is direct achter de stoel van het vliegtuig geplaatst. Deze motoren gebruiken olie en zijn daarom ook compatibel met Simpson Oiler. De dieselmotor is degene die achter de pilotenstoel is geplaatst. Dit is ook erg luidruchtig en is daarom niet aan te raden.

De vier zeilen achter het vliegtuig worden de roeren genoemd. Deze zeilen zijn verbonden met de prop en worden gebruikt om de boot te verplaatsen. Het roer beslaat de noordwestelijke trim van de boot, waardoor deze in verschillende richtingen draait. Het vijfde zeil is het gaspedaal. Dit is de grootmoeder van alle op afstand bestuurbare vliegtuigen, die tussen de pilootstoel en de geografisch gepositioneerde propeller moeten worden geplaatst. Hierdoor kan het vliegtuig manoeuvreren in zijwaartse en opwaartse bewegingen.

De afstandsbedieningen worden geleverd met de traditionele vliegtuigen die de volgende hoofdonderdelen hebben:

De gesimuleerde luchtinlaat in de neus van het vliegtuig.

De hellingshoek in de voorste buitenste flap van het vliegtuig.

De roer- en gashendels die aansluiten op de hellingshoek.

De gangreserve-opslag of Lexmark-batterij die het vliegtuig van energie voorziet.